We welcome potential buyers to contact us.
TIANJIN GOLDENSUN I&E CO.,LTD

Cumu distingue un tubu d'acciaio galvanizatu

Quandu vi vede u titulu, pudete dumandà:tubu d'acciaio galvanizatuhè un tubu d'acciaio galvanizatu, avete bisognu di distingue?Infatti, u tubu d'acciaio galvanizatu hè in realtà un tubu ottenutu galvanizzandu un tubu d'acciaio saldatu ordinariu.Tuttavia, per via di i diversi prucessi di produzzione, i tubi d'acciaio galvanizzati sò ancu distinti per tipi.

Per esempiu, l 'ordine di galvanizing è trasfurmazioni hè differente, risultatu in dui prudutti differente, è u prezzu di pipa azzaru galvanized dinù esse differente.

tubu galvanizatu

U materiale di l'azzaru hè prima galvanizatu per pruduce l'acciaio di striscia galvanizzata, è dopu u tubu d'azzaru fattu da post-processing hè chjamatu tubu d'acciaio di striscia galvanizatu, cunnisciutu ancu pipa d'acciaio pre-galvanized.

Prima, a materia prima azzaru sò prudutte in tubi d'acciaio ordinariu di e specificazioni di tubi d'acciaio saldati necessarii, è poi galvanizzati.A pipa d'acciaio galvanizatu prodotta in questu modu hè chjamata pipa d'acciaio galvanizzata à caldo, cunnisciuta ancu com'è pipa d'acciaio galvanizzata à caldo.

Sti dui tipi di tubi d'acciaio galvanizatu sò assai diffirenti in u prezzu, è i tubi d'acciaio di strisce galvanizzati sò assai più prezzu di i tubi d'acciaio galvanizzati à caldo.Questu hè duvuta à u gruixu di a strata di zincu, a pipa d'acciaio prodotta da u prucessu di galvanizazione in caldu serà più grossa è a capacità anti-corrosione serà più forte.

Tuttavia, parechji clienti tendenu sempre à cumprà tubi d'acciaio pre-galvanized quandu inquiring per cumprà tubi galvanizzati.Micca solu perchè u prezzu hè prezzu, ma ancu perchè l'usu ùn hè micca assai sfarente da u tubu d'acciaio galvanizatu in caldu nantu à a basa di u prezzu.

Tuttavia, si deve esse nutatu chì s'è u gruixu di u muru di u pipa d'acciaio chì avete bisognu hà esigenze relativamente elevate, per esempiu, u gruixu di u muru deve esse più di 2,5 mm.Allora u fabricatore di tubi d'acciaio predetermina chì ciò chì avete bisognu hè un tubu d'acciaio galvanizatu à caldo.Questu hè chì a striscia galvanizzata, a materia prima di pipa d'acciaio pre-galvanizzata, ùn pò micca ottene tali cundizioni di spessore di u muru.

Vale à dì, in i stessi cundizioni d'usu, a ghjente hà da aduprà tubi d'acciaio pre-galvanized più prezzu, è in casi spiciali sceglie i tubi d'acciaio galvanizzati in caldu.E caratteristiche di sti dui tipi di tubi d'acciaio galvanizzati deve esse distinti.


Tempu di post: Jul-22-2022
Chat in ligna WhatsApp!