We welcome potential buyers to contact us.
TIANJIN GOLDENSUN I&E CO.,LTD

Applicazione di filu ricutto neru

Introduzione à u filu ricucito neru:

Black annealed filu, canusciutu macari comu filu di u focu, hè un pruduttu filu azzaru morbidu fattu di drawing friddu, riscaldamentu, temperatura custanti è prisirvazioni calori di azzaru bassu carboniu.
U filu di ferru hà usi diversi è cumpunenti diffirenti.Contene ferru, cobalt, nickel, ramu, carbone, zincu è altri elementi.
A billetta di metallo calda rotulata in una barra d'acciaio di 6,5 mm di spessore hè ancu cunnisciuta cum'è a verga di filu, poi mette in u dispusitivu di filu di filu in diversi diametri di a linea, è riduce gradualmente u diametru di a piastra di trafilatura, rinfrescante, annealing, rivestimento. è tecnulugia di trasfurmazioni di placcatura fatta di diverse specificazioni diverse di filu galvanizatu.

Materiale di filu ricucito neru: filu di alta qualità.

Caratteristiche di u filu annealed neru: forte flessibilità è bona plasticità.

Specificazioni di filu ricucito neru: generalmente 8 #-36 #

Imballaggio di filu ricucito neru: in generale, hè fattu di canapa plastica interna rivestita è di canapa plastica interna rivestita.

Usu di filu annealed neru: filu annealed hè largamente utilizatu in l'industria di a custruzzione, l'artisanat, a maglia di seta tessuta, l'imballaggio di i prudutti è i campi civili di ogni ghjornu è altri.
Perchè u pruduttu hè flexible, forte è elasticu, hè adattatu per a custruzione di bundling.

800HTB14MGdbcL85uJjSZFrq6xdDXXaX


Tempu di post: 14-novembre-2019
Chat in ligna WhatsApp!