We welcome potential buyers to contact us.
TIANJIN GOLDENSUN I&E CO.,LTD

U Brasile diventa u più grande mercatu d'esportazione di verge di Turchia

Sicondu Mysteel, malgradu l'aumentu di i tassi di trasportu, l'acciaieri turchi anu cuntinuatu à pruvà i mercati d'oltremare per aumentà l'esportazioni.In l'ultimi mesi, u Brasile hè diventatu u più grande destinazione d'esportazione di verge di Turchia.

Dopu à l'acquistu di 78.000 tunnellate di bars da Turchia in Aostu, u Brasile hà acquistatu 24.000 tunnellate di bars in settembre, diventendu dinò u più grande destinazione d'esportazione di bar in Turchia per u secondu mese consecutivu, ancu s'ellu ùn era micca speditu in u paese in u stessu mese l'annu passatu. .Beni materiali.

Sicondu l'ultimi dati mensili da l'Istitutu Statisticu Turcu (TUIK), l'acciaieri turchi anu esportatu 132 200 tunnellate di verge à u mercatu di l'esportazione in settembre, un incrementu annu di 26%.I rivenuti da queste esportazioni anu più di radduppiatu annu à annu à US $ 109 milioni.Hè l'aumentu di i prezzi mundiali di l'acciaio.Tuttavia, sta cifra di l'esportazione hè assai più bassu di e 229.600 tunnellate di u mese passatu.

Malgradu una forte calata di 52% annu à l'annu, Israele era sempre u sicondu mercatu d'esportazione di bar in Turchia in settembre, cù un volumi d'esportazione di 21 600 tunnellate.

U voluminu tutale di l'esportazione in Spagna in quellu mese era di 11.800 tunnellate, mentre chì u voluminu di l'esportazione di l'acciaieri turchi in Romania hà righjuntu 11.600 tunnellate.

L'acciaieri turchi anu esportatu 11 100 tunnellate di vergeta in Italia in settembre, mentre chì l'esportazioni in Canada sò stati 8 700 tunnellate.

L'ultimi dati mostranu chì l'altri destinazioni di l'esportazione di u filu di Turchia in settembre sò: Bulgaria (8250 tunnellate) è Australia (6600 tunnellate)


Tempu di Postu: Nov-10-2021
Chat in ligna WhatsApp!