We welcome potential buyers to contact us.
TIANJIN GOLDENSUN I&E CO.,LTD

Lamiera d'acciaio galvanizzata a caldo

1.Cum'è u nome suggerisce,azzaru galvanizatua bobina di foglia hè un materiale rivestitu cù una strata di zincu metallicu nantu à a superficia di a foglia d'acciaio.U scopu principale di questu hè di prevene a superficia di a lamina d'acciaio da esse corrode è di aumentà a so vita di serviziu.Sicondu i diversi metudi di trasfurmazioni, i fogli d'acciaio galvanizatu ponu esse divisi in lamie d'acciaio galvanizzate à caldo, lamie d'acciaio galvanizzate ligate, lamie d'acciaio galvanizzate elettro, stampa di lamie d'acciaio galvanizzate rivestite, lamie d'acciaio galvanizzate unilaterale è lamie d'acciaio galvanizzate differenziale à doppia faccia. , leghe, lamiere d'acciaio galvanizzate composite, lamie d'acciaio galvanizzate di culore è lamie d'acciaio galvanizzate laminate in PVC.
U rotulu di foglia rivestita di culore hè fattu di rotulu di foglia galvanizata cum'è u materiale di basa, spruzzatu ripetutamente cù pittura nantu à a foglia galvanizzata, è poi trasfurmatu attraversu prucessi di trasfurmazioni cumplessi.Ci sò parechji culori di stu tipu di rotulu di piastra.I più cumuni sò gialli, turchini, rossi è denti bianchi.Perchè u prezzu hè relativamente moderatu, hè largamente utilizatu cum'è muru è tettu.

foglia galvanizzata
2 、 Usi principali di lamiera d'acciaio galvanizzata à caldo
Lamina galvanizzata a caldo hè principalmente aduprata in a custruzzione, l'apparecchi domestici, l'automobile, a machina, l'elettronica, l'industria ligera è altre industrii.
3 、 Chì sò i disadvantages di a piastra d'acciaio galvanizzata à caldo

A piastra d'acciaio galvanizzata à caldo hà parechje funzioni, ma hà ancu i so difetti, cumpresi principalmente: faciuli di caduta, facili da graffià durante a custruzzione, particelle di zincu, segni di coltelli d'aria, esposizione à l'acciaio, danni meccanichi, bordi ondulati, dimensioni improprie, poveru. prestazioni di basa d'acciaio, marche di rotulu, etc.
Ci hè parechje ragioni per a caduta di a strata galvanizzata, cumpresa l'ossidazione di a superficia, l'emulsione di laminazione fridda brutta, u puntu di rugiada troppu altu di u gasu protettivu, u flussu di l'idrogenu bassu è l'evaporazione incompleta di grassu, etc. a superficia di a piastra d'acciaio galvanizatu hè cumpleta quandu si compra.
4 、 Differenza trà foglia galvanizzata à caldo è foglia galvanizzata elettro
A foglia galvanizzata à caldu hè una foglia galvanizzata à caldu, è a foglia galvanizzata à freddo hè una lamina galvanizzata à freddo In quantu à i materiali, a cumpusizioni di e duie lamine galvanizzate hè basicamente simile. , cù una qualità di superficia megliu è un prucessu più cumplessu U prezzu hè ancu più altu
In quantu à a tecnulugia, l'azzaru hè mandatu da a lastra di colata à u mulinu di laminazione calda, è rotulatu in un certu spessore di piastra, cum'è circa 10 mm di spessore.Se l'utilizatore ùn hà micca esigenze più altu nantu à a superficia, u spessore è a forza meccanica di a piastra, u pruduttu finitu pò esse trasfurmatu, cum'è galvanizza, chì hè vindutu direttamente, vale à dì, piastra calda Se ci sò esigenze più altu per u piattu, u piastra laminata a caldo sarà mandatu à a linea di laminazione friddu per a riprocessazione.Dopu à u decaping, annealing, re rolling è altri prucessi, u piattu friddu-laminatu cù una superficia più fina, liscia è megliu proprietà meccanica serà ottenuta.


Tempu di Post: 31-May-2022
Chat in ligna WhatsApp!