We welcome potential buyers to contact us.
TIANJIN GOLDENSUN I&E CO.,LTD

Usu è struttura di a bobina di rivestimentu di culore

Bobine rivestite di colore (bobina ppgi/ppgl)sò basati nant'à foglia galvanizzata hot-dip, foglia galvanizzata hot-dip, foglia electro-galvanized, etc Dopu à pretrattamentu superficia (greasing chimicu è trattamentu di cunversione chimica), unu o parechji strati di rivestimenti urgànichi sò appiicati nantu à a superficia, è tandu A. pruduttu chì hè statu guaritu da a coccia.Hè ancu chjamatu dopu à e bobine d'acciaio di culore rivestite cù rivestimenti organici di parechji culori, chjamati bobine rivestite di culore.

bobina ppgi

Bobine rivestite di culore (bobina ppgi / ppgl) sò ligeri, belle è anu boni proprietà anti-corrosione, è ponu esse direttamente trattate.I culori sò generalmente spartuti in grisgiu-biancu, mare-blu è brick red.Sò usati principarmenti in publicità, custruzzione, apparecchi di casa, apparecchi elettrici, mobili è trasportu.Industria.

U vernice utilizata in a bobina di culore di culore selezziunà a resina apprupriata secondu l'ambiente d'usu, cum'è poliester poliester silicumu mudificatu, plastisol di polyvinyl chloride, polyvinylidene chloride, etc. L'utilizatori ponu sceglie secondu u scopu.

tipu di struttura di vcoating

2/1: Applicà duie volte nantu à a superficia superiore, una volta nantu à a superficia inferjuri, è coccia duie volte.
2/1M: Copri a superficia superiore è inferiore duie volte è coccia una volta.
2/2: Coat a superficia superiore è inferjuri duie volte, è coccia duie volte.
v Usi di diverse strutture di rivestimentu:
2/1: A resistenza à a corrosione è a resistenza à i scratch di a pittura posteriore di una sola capa sò poveri, ma hà una bona aderenza, principalmente
Per esse appiicata à i pannelli sandwich;
2/1M: A pittura posteriore hà una bona resistenza à a corrosione, resistenza à i graffi è processabilità, è hà una bona aderenza
Hè adattatu per un laminatu unicu è pannelli sandwich.
2/2: A resistenza à a corrosione, a resistenza à i scratch è a processabilità di a pittura di a doppia capa sò megliu, è a maiò parte di elli sò aduprati per a pittura di una sola capa.
Tavola laminata, ma a so scarsa aderenza, ùn hè micca adattatu per i pannelli sandwich.
Previous: Classificazione è caratteristiche di i tavulini rivestiti di culore


Tempu di posta: 08-06-2022
Chat in ligna WhatsApp!