We welcome potential buyers to contact us.
TIANJIN GOLDENSUN I&E CO.,LTD

Chì sò e caratteristiche è l'usi di u filu annealed?

Filu ricottu, cunnisciutu ancu com'è filu bundled è filu sparatu, hà una bona flessibilità è hè largamente utilizatu.

U filu ricottu hè fattu di filu di ferru d'alta qualità, chì hè raffinatu da u filu d'acciaio standard naziunale à pocu carboniu per via di decapaggio è a rimozione di ruggine, furmazioni di trafilamentu, ricottura à alta temperatura è altri prucessi.

A qualità di u filu annealed dipende da a qualità di u prucessu di annealing.Se u prucessu d'anneling hè fattu bè, a qualità di u filu annealed hè bona, ma chì hè u scopu di annealing u filu annealed?

(1) Reduce a durezza è migliurà a machinabilità;

(2) Eliminate u stress residuale, stabilizzà a dimensione, riduce a deformazione è a tendenza di crack;

(3) Raffinate i grani, aghjustate a struttura, è eliminà i difetti di a struttura.

(4) Organizzazioni uniformi di materiale è cumpusizioni, migliurà e proprietà di materiale o preparanu l'urganizazione per u trattamentu termale sussegwenti.

In a pruduzzioni, u prucessu di annealing hè largamente utilizatu.Sicondu i diversi scopi di l'annealing richiesti da a pezza di travagliu, ci sò diverse specificazioni di prucessu per l'annealing, è cumunamenti usati sò l'annealing cumpletu, l'annealing spheroidizing, è l'annealing stress relief.

0.3-4.0毫米高品质bwg 18软退火黑色铁丝/黑色绑扎丝扁线- Buy 退火丝,黑退火丝,黑退火丝退火丝退火丝退火丝

Siccomu u filu annealed hà subitu u prucessu di annealing, hà una bona elasticità è flessibilità, è a so dulcezza è a durezza pò esse cuntrullata durante u prucessu di annealing.Dunque, u filu annealed hè ancu largamente utilizatu, principarmenti usatu in l'industria di a custruzzione cum'è filu di ubligatoriu è Tie u filu.U numaru di filu hè principarmenti 5#-38# (lunghezza di filu 0,17-4,5 mm), chì hè più suave di u filu di ferru neru ordinariu, più flexible, uniforme in dolcezza è coherente in culore.

A causa di a so forte flessibilità è a bona plasticità, u filu di rilegatura hè largamente utilizatu in diversi campi, cum'è l'industria di a custruzione, l'artisanat, a rete di filu tessuta, l'imballaggio di i prudutti è l'usu civile di ogni ghjornu.Frà elli, u filu 1.6mm hè machinatu è struitu, chì hè principalmente utilizatu per u filu speciale per i trimmers d'erba, chì hè assai populari in u mercatu Saudi.


Tempu di post: ghjugnu-10-2022
Chat in ligna WhatsApp!