We welcome potential buyers to contact us.
TIANJIN GOLDENSUN I&E CO.,LTD

Applicazione di tubi galvanizzati à caldo

Upipa galvanizzata a caldohè una pipa d'acciaio ottenuta da galvanizzazioni à caldu nantu à a superficia di a pipa d'acciaio.A galvanizazione in caldu hè u prucessu di rivestimentu di ferru, azzaru o metalli ferru cù una strata di zincu.

A tecnulugia di galvanizazione in caldu hè un modu efficau per prevene u metale da arrugginiu.A pipa galvanizzata à caldo aiuta à insulà a pipa d'acciaio da u so circondu applicà una fina capa di zincu à a pipa d'acciaio.

Agghiuncennu un revestimentu di zincu à a pipa, a pipa tonda d'acciaio galvanizatu in caldo corrode assai più lentamente, allargendu a vita di a pipa.U tubu d'acciaio galvanizatu à caldo hà ancu e caratteristiche di low cost, rendiment affidabile è resistenza eccellente à i danni meccanichi.

I tubi d'acciaio galvanizzati à caldo sò largamente usati in a custruzzione, machini, carbone, industria chimica, energia elettrica, veiculi ferroviari, industria automobilistica, strade, ponti, cuntenituri, impianti sportivi, machini agriculi, machini petroliferi, machini minieri è altre industrie di fabricazione.

pipa di immersione calda


Tempu di post: 17-ghjugnu-2022
Chat in ligna WhatsApp!