We welcome potential buyers to contact us.
TIANJIN GOLDENSUN I&E CO.,LTD

Differenza di tubu d'acciaio galvanizatu è tubu senza saldatura

1, diversi prucessi di fabricazione

Tubi d'acciaio galvanizzati è tubi d'acciaio senza saldatura sò duie categurie di tubi d'acciaio.A zincatura si riferisce à a superficia di i tubi d'acciaio chì sò galvanizzati.Pò esse tubi saldati o tubi senza saldatura.Seamless si riferisce à u prucessu di fabricazione di tubi d'acciaio, cù punti di saldatura è Seamless.

2, proprietà fisiche sò diffirenti

I tubi galvanizzati sò resistenti à a corrosione è i tubi senza saldatura ponu sustene pressioni più altu.I tubi d'acciaio galvanizzati ùn sò micca faciuli à arruggini per via di a prutezzione di zincu.I tubi d'acciaio galvanizzati sò più ligeri cà i tubi d'acciaio senza saldatura.S'ellu hè usatu per balconi, hè megliu aduprà tubi di luci galvanizzati.I tubi d'acciaio senza saldatura ùn sò micca adattati per u balcone.

Perchè u gruixu di u muru di u tubu d'acciaio senza saldatura, u pesu naturali hè pisanti, è u costu di u tubu d'acciaio senza saldatura hè più altu ch'è u costu di u tubu d'acciaio galvanizatu, è u tubu d'acciaio galvanizatu hè assai durable, è a vita di serviziu hè assai più di più chè. u tubu d'acciaio senza saldatura.

3, diversi usi

I tubi d'acciaio galvanizzati sò saldati cù l'acciaio galvanizatu o in caldo.A zincatura pò aumentà a resistenza à a corrosione di i tubi d'acciaio è allargà a so vita di serviziu.

I tubi galvanizzati sò largamente usati, in più di pipelines per fluidi generali di bassa pressione, cum'è acqua, gas, oliu, etc., è ancu usati cum'è tubi di pozzi d'oliu è tubi d'oliu in l'industria petrolifera, in particulare in i campi petroliferi offshore, è oliu. riscaldatori è condensazione di l'equipaggiu di coke chimicu.Cooler, pipa di scambiatore d'oliu di distillatu di carbone, è pipa di pipa di cavallu, pipa di supportu per u tunnel di a miniera, etc.

A pipa galvanizzata hè spessu usata per u trasportu di gasu è riscaldamentu.A pipa galvanizzata hè usata cum'è pipa d'acqua.Dopu qualchì annu di usu, una grande quantità di ruggine hè generata in u tubu.L'acqua gialla chì scorri fora ùn solu contamina i sanitarii, ma cuntene ancu bacteria chì cresce nantu à u muru internu unsmooth;a ruggine face chì u cuntenutu di metalli pisanti in l'acqua hè troppu altu, chì mette seriamente in periculu a salute di u corpu umanu.In l'anni 1960 è 1970, i paesi sviluppati in u mondu cuminciaru à sviluppà novi tipi di tubi è pruibitu i tubi galvanizzati.


Tempu di Postu: Aug-04-2021
Chat in ligna WhatsApp!