We welcome potential buyers to contact us.
TIANJIN GOLDENSUN I&E CO.,LTD

Chì ghjè l'angolo d'acciaio, chì sò e so caratteristiche è usi?

Barra d'acciaio d'angolo, cumunimenti cunnisciuta cum'è ferru angulare in l'industria, hè una longa striscia d'azzaru cù anguli retti da i dui lati.U materiale hè di solitu l'acciaio strutturale di carbonu ordinariu è l'acciaio in lega bassa.

角钢是什么,有什么特点和用途?

Classificazione di l'angle d'acciaio: Hè di solitu spartutu secondu à e differente specificazioni di i dui lati di l 'acciaio angle, chì hè divisu in uguali-sided angle steel è unqual-sided angle steel.

1. azzaru angle equilateral, azzaru angle cù a stessa lunghezza di dui lati.

2. azzaru angle unqual, azzaru angle cù differente longhi latu.L'acciaio d'angolo in uguali-sided hè ancu divisu in l'azzaru d'angolo in uguali-sided in uguali-spessore è l'azzaru d'angolo in uguali-sided in uguali-spessore secondu a diffarenza di u gruixu di i dui lati.

Caratteristiche di a barra d'acciaio d'angolo:

1. A struttura angulare face una bona forza di sustegnu.

2. Sottu à a listessa forza di sustegnu, l'azzaru angulu hè più liggeru in pesu, cunsuma menu materiale, è risparmià i costi.

3. A custruzzione hè più flexible è occupa menu spaziu.

角铁就是角钢吗?_钢材

Per via di u so rendimentu altu costu, l'acciaio d'angolo hè largamente utilizatu in a custruzzione di l'abitazione, ponti, tunnel, torri di filu, navi, parentesi, strutture d'acciaio è altri campi, ghjucanu u rolu di supportu o strutture di fissazione.

Specificazioni è mudelli di l'acciaio d'angolo: generalmente spressione cum'è "lunghezza di u latu * lunghezza di u latu * spessore di u latu", per esempiu, "50 * 36 * 3" significa l'acciaio d'angolo ineguali cù lunghezze laterali di 50 mm è 36 mm, è spessore di 3 mm.Ci hè parechje specificazioni è mudelli di l'acciaio à l'angulu equilaterale, chì sò selezziunati secondu e diverse bisogni di u prugettu.L'acciaio à l'angolo equilaterale cù una lunghezza laterale di 50 mm è una lunghezza laterale di 63 mm hè soprattuttu utilizatu.


Tempu di post: 13-ghjugnu-2022
Chat in ligna WhatsApp!