We welcome potential buyers to contact us.
TIANJIN GOLDENSUN I&E CO.,LTD

L'usu di filu galvanizatu à caldu è filu elettro galvanizatu

Filo galvanizzato a caldohè una placcatura à immersione in una suluzione di zincu riscaldata è fusa.A vitezza di pruduzzione hè rapida, è u revestimentu hè grossu ma irregulare.U grossu minimu permessu da u mercatu hè 45 microns, è u massimu pò ghjunghje à più di 300 microns.U culore hè più scuru, cunsuma assai di zincu, forma una capa d'infiltrazione cù u metallu di basa, è hà una bona resistenza à a corrosione, è a galvanizazione in caldu pò esse mantene per decennii in un ambiente esterno.
Filu elettro-galvanizzantehè di chjappà gradualmente zincu nantu à a superficia metallica attraversu u currente unidirezionale in u tank di galvanica.A vitezza di pruduzzione hè lenta, u revestimentu hè uniforme, u gruixu hè magre, di solitu solu 3-15 microns, l'apparenza hè luminosa, è a resistenza à a corrosione hè povera.Di solitu rust in pochi mesi.
In cunfrontu cù u filu di galvanizazione in caldu, u costu di produzzione di u filu di galvanizazione hè più bassu.

gi filu

A diffarenza trà l'elettro galvanizazione è a galvanizazione calda:

A sfarenza trà u filu electro galvanizing è u filatu galvanizing caldu hè chì a quantità di zincu appiicata hè diversu, è ponu esse identificatu da u culore.U culore di galvanizzazioni friddi hè luminoso, biancu argentu cù u giallu.Filo galvanizzato a caldo bianco brillante.
Scopu di l'applicazione di u filu di galvanizazione à caldu:
Perchè u revestimentu risultante hè più grossu, a galvanizazione à caldo hà proprietà protettive megliu cà l'elettro-zincatura, per quessa hè un revestimentu protettivu impurtante per i pezzi d'acciaio utilizati in ambienti di travagliu duri.

I prudutti di fili galvanizzati à caldo sò largamente usati in l'equipaggiu chimicu, u trasfurmazioni di petroliu, l'esplorazione marina, a struttura metallica, a trasmissione di energia, a custruzzione navale è altre industrie., guardrails d'autostrada, etc., sò stati largamente utilizati in l'ultimi anni.
Scopu di l'applicazione di filu elettro-galvanizzante:
U filu di ferru utilizatu per a custruzzione di bundling adopta principarmenti u filu di ferru trattatu cù placcatura à freddo di zincu bassu.


Tempu di post: Jul-26-2022
Chat in ligna WhatsApp!